فرمانده نیروی انتظامی آباده از کشف ۲۰ کیلو و ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ طهماسب سمائی فرمانده نیروی انتظامی آباده گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و مقابله با خرده فروشان مواد مخدر با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان در نقاط حاشیه‌ای شهر آباده اجرا شد.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران موفق شدند یک دستگاه پژو با ۳ سرنشین را توقیف و در بازرسی از آن ۲۰ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

فرمانده نیروی انتظامی آباده تصریح کرد: ماموران موفق شدند ضمن دستگیری ۲۸ خرده فروش و معتاد متجاهر، در بازرسی از محل پاتوق آنان، ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر را نیز کشف کنند.

وی با بیان اینکه متهمان به همراه مواد مکشوفه تحویل مقام قضائی شدند، اظهار کرد: ۷ دستگاه وسائل نقلیه متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ سمائی در ادامه افزود: مامورین این یگان موفق شدند در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق با برقراری ایست و بازرسی مقطعی، ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین را توقیف و در بازرسی از آن خودروها، ۶۰ جفت کفش، یک دستگاه یخچال فریزر، یک دستگاه اتوبخار، ۵ دستگاه تلویزیون، ۳ دستگاه کولر گازی و ۱۳۰ ثوب پوشاک به ارزش ۳۴۰ میلیون ریال را کشف و ضبط کنند.

انتهای پیام/ن

کشف انواع مواد مخدر در آباده

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.