معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه‌های متنوع در راستای گرامیداشت یوم الله 9دی در حرم رضوی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی گفت: نهم دی 1388 همزمان با سراسر کشور زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، در یک راهپیمایی بسیار گسترده، اقدام دشمنان داخلی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در هتک حرمت به عاشورا را محکوم کردند.

وی افزود: در این حماسه به یادماندنی عزاداران حسینی با شعارهای ضد استکباری، پشتیبانی غرب از دشمنان فرهنگ عاشورا و امام حسین(ع) را محکوم و با شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه پشتیبانی همیشگی خود را از ولایت فقیه و خط شهدای کربلا اعلام کردند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه امسال هم راهپیمایی یوم‌ الله 9دی، روز میثاق امت با ولایت همزمان با سراسر کشور در مشهد مقدس نیز برگزار می‏شود، گفت: این راهپیمایی باشکوه از ساعت 9صبح روز شنبه نهم دی 96 آغاز می‌‏شود و مسیر این راهپیمایی از عرصه میدان شهدا به سمت بست شیخ طوسی حرم رضوی خواهد بود.

وی افزود: در پایان این راهپیمایی، عموم مردم در رواق امام خمینی(ره) حضور به هم رسانده و از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان بهره‌مند خواهند شد و پس از سخنرانی نیز قطعنامه این راهپیمایی قرائت می‌‏شود.

انتهای پیام// م.م

ویژه برنامه های حرم رضوی به مناسبت 9دی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.