رئیس کمیته امداد منطقه 2 همدان  از پرداخت 160 میلیون تومان جهیزیه به نوعروسان استان خبر داد.

پرداخت کمک هزینه ازدواج به نوعروسان همدانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد نوشادی مقدم رئیس کمیته امداد امام خمینی در منطقه 2 همدان با بیان اینکه در خصوص اقدامات کمیته امداد در پرداخت کمک‌هزینه ازدواج از ابتدای سال جاری تاکنون اظهار کرد: همزمان با میلاد باسعادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت، حضرت امام حسن عسگری (ع) مراسمی با عنوان تأمین جهیزیه نوعروسان، با حضور خیران و نیکوکاران همدانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه مراسم تأمین جهیزیه نوعروسان به میزبانی هتل آرین همدان برگزار شد، افزود: خیران و حامیان مبلغ 160 میلیون تومان در این مراسم به نوعروس‌های زیرپوشش کمیته امداد منطقه 2 استان همدان اهدا کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی در منطقه 2 همدان هدف از اعطای کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و فرزندان پسر خانوارهای زیر پوشش را ترویج سنت‌های حسنه اسلامی دانست و گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 367 میلیون تومان کمک‌هزینه ازدواج به 105 مددجوی زیرپوشش پرداخت‌ شده است.

نوشادی مقدم ادامه داد:زوج‌های جوان مددجو قبل از عقد و ازدواج از خدمات مشاوره و راهنمایی این نهاد بهره‌مند می‌شوند، بیان کرد: مشاوره در حوزه آشنایی با اصول و مهارت‌های زندگی مشترک، افزایش دانش قانونی و حقوقی زوج‌ها، مدیریت اقتصاد خانواده و شناخت احکام اولیه خانواده به زوج‌های جوان ارائه می‌شود.

وی بر لزوم جذب مشارکت‌های مردمی در انجام این امر خداپسندانه تأکید کرد و گفت: امیدواریم با همکاری و مشارکت خیران نیکوکار بتوانیم زمینه ازدواج 60 نوعروس در نوبت زیرپوشش کمیته امداد منطقه 2 استان همدان را نیز فراهم کنیم.

انتهای پیام/ب

پرداخت 160 میلیون تومان جهیزیه به نوعوسان استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.