آثار همایش ریحانه النبی (س) در قالب کتاب منتشر و رونمایی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ خلیل شفیعی دبیر اجرایی همایش ملی ریحانه‌النبی (س) گفت: جدیدترین آثار داستان و شعر ارسال شده به همایش ریحانه النبی (س) در قالب کتاب منتشر و رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به ارسال ۶۵ داستان و داستان کوتاه و ۲۱۵ قطعه شعر به دبیرخانه همایش ملی ریحانه النبی (س)، افزود: علاقمندان تا ۱۹ بهمن فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

شفیعی ادامه داد: جدیدترین آثار داستان و شعر ارسال شده به همایش ریحانه النبی (س) در قالب کتاب منتشر و در روز اختتامیه رونمایی می‌شود.

دبیر اجرایی همایش ملی ریحانه‌النبی (س) بیان کرد: فراخوان شرکت در همایش در همه استان‌ها از طریق متولیان فرهنگ و هنر ارسال شده و انتظار است که هنرمندان آثار ارزشمند خود را برای حضور در این همایش ارسال کنند.

وی با اشاره به شرکت پیشکسوتان و نامداران عرصه ادبیات در این همایش بیان کرد: برای نخستین بار داوری آثار در ۲ بخش جداگانه جوانان و پیشکسوتان صورت می‌گیرد تا فضایی برای بروز و تشویق جوانان فراهم شود.

شفیعی با اشاره به استفاده از فضا مجازی برای ارتباط بیشتر با هنرمندان عنوان کرد: با راه‌اندازی ۴ گروه و کانال تلگرامی کارگاه‌های آموزشی مجازی نیز راه‌اندازی شده است.

دبیر اجرایی همایش ملی ریحانه‌النبی (س) با اشاره به انتشار کتاب «بهشت ارغوان» درباره زندگی حضرت زهرا (س) گفت: این کتاب به نویسندگی بوکمال عراقی و ترجمه ابوالقاسم حسینی ژرفا از بهترین آثار داستانی و ادبی درباره زندگی حضرت زهرا (س) است و نسخه پی دی اف آن در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

شفیعی بیان کرد: این کتاب به نویسندگان و شاعران جوان برای خلق اثر کمک می‌کند و در برنامه اختتامیه نیز نسخه‌هایی از این کتاب در میان متقاضیان توزیع می‌شود.
انتهای پیام/ر

همایش ریحانه النبی (س) در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار