مدیر عامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی رنگسازان شهرضا گفت: طرح فیبر نوری شهرک صنعتی رازی شهرضا در بیش از ۱۰۰۰ هکتار از مساحت این شهرک صنعتی در حال اجرا است و دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، احمدرضا صدری اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرک صنعتی رنگ‌سازان شهرضا در بحث مخابرات مشکلاتی داشت و ارائه خدمات مخابراتی یکی از مطالبات اساسی صنعتگران بود، در راستای فراهم کردن امکانات اولیه برای صنعتگران مکاتبات لازم با شرکت شهرک‌های استان انجام شد.

وی با بیان اینکه در این راستا همکاری‌ها و مساعدت‌های لازم از سوی شرکت شهرک‌های استان انجام شد، افزود: در ابتدای امسال پیمانکار این پروژه مشخص شد و از اردیبهشت ماه آغاز به فعالیت کرد.

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی رنگسازان شهرضا بیان کرد: تاکنون حفاری خاکی برای اجرای پروژه مخابرات در فاز یک و 2 در حدود 10 هزار متر و اجرای میکرو داکت در این 2 فاز حدود 9 هزار متر انجام شده است.

وی پیرامون اجرای این پروژه در فاز 3، گفت: حفاری خاکی در فاز 3 حدود 6 هزار متر است که 800 متر آن باقی مانده و عملیات اجرایی میکروداکت 3 هزار و 500 متر انجام شده که 6 هزار متر آن هم باقی مانده است.

صدری تصریح کرد: در جلسه‌ای که با مدیر عامل شرکت شهرک‌های استان داشتیم، تأکید شد که این پروژه با جدیت لازم پیگیری و اجرا شود تا دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

 

انتهای پیام/م

 

اجرای طرح فیبر نوری شهرک صنعتی رازی شهرضا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.