در 35 بقعه متبرکه استان، مراسم جشن و سرور به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد امام حسن عسکری(ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛  مهدی قائم‌پناه،  مسؤول روابط عمومی اوقاف استان قماظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن سالروز میلاد ولی یازدهم شیعیان امام حسن عسکری(ع)، مراسم جشن و سرور در بقاع متبرکه متخلف شهرستان و بخش‌های استان قم برگزار می‌شود.

 

وی افزود: در مجموع 35 بقعه متبرکه، میزبان مراسم جشن و سرور به مناسبت این روز خجسته خواهند بود.

 

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم ابراز کرد: با توجه به اینکه در آستانه سالروز میلاد امام حسن عسکری(ع) هستیم، مراسم جشن و سرور در 20 بقعه متبرکه ناحیه یک شهرستان قم تدارک دیده شده است.

 

وی افزود: همچنین چهار بقعه شاخص یعنی حرم مطهر امامزادگان علی بن جعفر(ع)، شاه احمد قاسم(ع)، شاه سید علی(ع) و موسی مبرقع(ع) نیز در شب میلاد آن امام همام، میزبان علاقمندان به مکتب تشیع و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بودند.

 

مسؤول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم تصریح کرد: سخنرانی اساتید حوزوی و مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت(ع) از جمله بخش‌های این مراسم جشن و سرور بود.

 

وی با بیان اینکه مراسم ویژه‌ای در بقاع متبرکه ناحیه دو اوقاف شهرستان قم برگزار می‌شود ابراز کرد: بر این اساس در 8 بقعه متبرکه این ناحیه، مراسم جشن و سرور برپا خواهد بود.

 

قائم‌پناه گفت: در بقاع متبرکه شاخص این ناحیه همچون آستان مقدس امامزادگان ابراهیم(ع) و جعفر شهید(ع) نیز مراسم ویژه‌ای به همین مناسبت برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه مراسم مذکور شامل سخنرانی اساتید حوزوی و مولودی‌خوانی مادحین اهل بیت(ع) خواهد بود گفت: در پایان مراسم جشن نیز پذیرایی از شرکت‌کنندگان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ت

جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) در 35 بقعه قم برگزار می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار