بارگاه منور کریمه اهل بیت(س)در سالروز میلاد امام رضا(ع)مملو از زائران ومجاورانی که خود را به این آستان مقدس رسانده اند تا عرض ارادات و تبریک خود را به بانوی کرامت(س) برسانند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛در سالروز میلاد شمس الشموس،امام رئوف،حضرت علی بن موسی الرضا شهر مقدس قم مملو ازشیفتگان و اراداتمندان خاندان عصمت و طهارت است که از جای جای ایران اسلامی د را به این مکان سراسر نور رسانده اند تا میلاد برادر بزرگوار بانوی کرامت را به ایشان تبریک بگویند.

شهر کریمه اهل بیت(س) در روز میلاد امام رئوف(ع) غرق در جشن و سرور است


زائران و مجاوران آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) خواهر گرامی امام رضا(ع) با شاخه‌های گل و ذکر زمزمه‌هایی چون یا مولا علی ابن موسی الرضا، رضا رضا، صل علی محمد، امام رضا(ع) خوش آمد و با شور و شوقی وصف ناپذیر در بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(ع) حضور یافتند.

شهر کریمه اهل بیت(س) در روز میلاد امام رئوف(ع) غرق در جشن و سرور است
شیفتگان خاندان عصمت و طهارت(ع) با چراغانی و آذین بندی مساجد، معابر و سردر منازل و مغازه ها و برپایی آیین های جشن میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، در جای جای قم، حال و هوای ویژه ای به این شهر داده اند.


حرم نورانی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) نیز به طرز باشکوهی آذین بندی شده است و در حال حاضر هزاران تن از عاشقان اهل بیت(ع) از سراسر کشور با حضور در کنار مضجع شریف آن حضرت ضمن شرکت در آیین های جشن و سرور، این میلاد خجسته را به یکدیگر تبریک می گویند.


آستان مقدس حضرت معصومه(س) برنامه‌های شاد و متنوعی چون مولودی خوانی، مدیحه سرایی مداحان اهل بیت و همچنین سخنرانی‌های مذهبی را برای زائران در نظر گرفته است.

شهر کریمه اهل بیت(س) در روز میلاد امام رئوف(ع) غرق در جشن و سرور است
در بسیاری از نقاط شهر قم به همت گروه‌های متعدد مردمی ایستگاه‌های صلواتی ایجاد شده است و در این ایستگاه‌ها با شیرینی و شربت از شهروندان پذیرایی می‌شود.


برنامه‌های متنوعی نیز در مسجد مقدس جمکران، بقاع امامزادگان و دیگر اماکن مذهبی قم به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در حال برگزاری است.

انتهای  پیام/ش

حال و هوای شهر قم در سالروز میلاد امام رضا(ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار