مانور اشیاء پرنده ناشناس در آسمان لس آنجلس + فیلم

مانور سه شیء پرنده نورانی در میان ابرهای آسمان لس آنجلس موجب بهت و حیرت مردم شد.

مانور اشیاء پرنده ناشناس عجیب در آسمان لس آنجلس + فیلم/////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است پرواز سه شیء پرنده ناشناس نورانی را در آسمان لس آنجلس آمریکا به تصویر می کشد. یکی از این اشیاء پرنده درخشان که بزرگتر از دو شیء پرنده دیگر بود در فاصله ای منظم از آنها و به آرامی در میان ابرها حرکت می کرد و  پس از لحظاتی ناگهان همه آنها ناپدید شدند.

 شاهدان عینی که با دیدن این سه شیء پرنده عجیب دچار شوک و حیرت شده بودند بلافاصله با تلفن همراه خود شروع به فیلمبرداری کردند. این ویدئو در حالی منتشر می شود که کمتر از یک هفته پیش پنتاگون اعلام کرده بود که بین سال های 2007 تا 2013  بودجه ای 22 میلیون دلاری را برای تحقیق در خصوص اشیاء پرنده ناشناسی که در آسمان سراسر جهان دیده می شوند اختصاص داده بود.

گفتنی است؛ چندی پیش نیز ویدئوی عجیبی از پرواز چند شیء درخشان نورانی در آسمان استرالیا و در نزدیکی محل وقوع صاعقه منتشر شد که یکی از محققان یوفو با استناد به آن مدعی شد که فرازمینی ها از انرژی رعد و برق برای مصارف خود استفاده می کنند.

 انتهای پیام/

 رویت سه شیء پرنده ناشناس عجیب در آسمان لس آنجلس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۱۱ دی ۱۳۹۶
چه جالب
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۱۲ ۰۶ دی ۱۳۹۶
بنام خدا
این نورخورشیداست که از پشت ابرهامی درخشد وقتی ابرهافشرده می شوندنورخورشید هم ناپدید می شود.