مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار گفت: یکی از برنامه‌های مهم این سازمان توانمندی سازی و آموزش نیروی انسانی برای اشتغال در صنایع مختلف در این منطقه است.

مهارت آموزی ۷۹۰ نفر برای بکارگیری در صنایع مختلف منطقه آزاد چابهاربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار گفت: یکی از برنامه‌های مهم این سازمان توانمندی سازی و آموزش نیروی انسانی برای اشتغال در صنایع مختلف در این منطقه است که ۷۹۰ نفر در یک سال گذشته مهارت‌های لازم را فراگرفتند.


وی افزود: همچنین در سالجاری برنامه برای مهارت آموزی هزار نفر دیگر برای بکار گیری در صنایع مختلف منطقه آزاد چابهار وجود دارد.


وی بیان کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه ای، دانشگاه بین المللی و دیگر مراکز دوره‌های کوتاه و بلند مدت را با اساتید و کارگاه‌های مجهز برگزار می‌کنند که نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی مجرب دارند.


وی ادامه داد: سه هزار و ۱۶۸ شرکت داخلی و خارجی ثبت شده در منطقه آزاد چابهار ۱۳ هزار و ۶۰۰ شغل ایجاده کرده اند.


وی گفت: سازمان منطقه آزاد چابهار با استفاده از بند بودجه کمک به نواحی همجوار در مسائل عمرانی کمک‌های زیادی کرده، اما از سال ۱۳۹۴ برابر قانون کمک به نواحی همجوار حذف شده است.


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار اشتغال افراد بومی و مشارکت جوامع محلی در توسعه این منطقه را مهم ارزیابی کرد.

انتهای پیام/گ

مهارت آموزی برای بکارگیری در منطقه آزاد چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار