کلنگ ساخت هتل پنج ستاره با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی با زیر بنای ۱۰۲ هزار مترمربع امروز/یکشنبه/ در منطقه آزاد چابهار به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار در حاشیه این آیین که با حضور آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، فرماندار، مدیرعامل منطقه آزاد، اعضای هیات مدیره، شماری از مسئولان محلی و قشر‌های مختلف مردم برگزار شد گفت: ساخت هتل پنج ستاره در این منطقه می‌تواند به جذب گردشگر داخلی و خارجی کمک کند.

عبدالرحیم کردی افزود: هتل پنج ستاره سدس با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی با زیر بنای ۱۰۲ هزار مترمربع در ۲ بلوک A. و B. در مدت ۶۰ ماه تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: بلوک A. هتل سدس با زیر بنای ۸۸ هزار مترمربع شامل رستوران، مجموعه ورزشی، سینما، پارکینگ طبقاتی و شهربازی در ۲۳ طبقه است.

وی ادامه داد: برج هتل در ۱۴ طبقه شامل ۸۸ اتاق ۴۴ سوئیت و ۸ رویال سوئیت با زیربنای ۴۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع ساخته می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار گفت: زیر برج هتل با زیر بنای ۴۳ هزار و ۴۰۰ متر مربع شامل رستوران، سینما، مجموعه ورزشی، شهربازی، پارکینگ طبقاتی در پنج طبقه با ظرفیت ۸۲۴ خودرو طراحی شده است.

کردی اظهار داشت: بلوک B. در مجموع با زیربنای ۱۴ هزار و ۲۰۰ مترمربع شامل هفت طبقه که فضای در نظر گرفته شده برای آن شامل یک طبقه زیر زمین با کاربری انبار و ۲ طبقه پارکینگ، سه طبقه تجاری و پنج طبقه رستوران و فودکورت است.

وی بیان کرد: سازمان منطقه آزاد چابهار با هدف حمایت از سرمایه گذاری و توسعه زیرساخت‌های گردشگری در ۲ سال اخیر مجوز ساخت پنج هتل را صادر کرده است.

وی با بیان اینکه چابهار ظرفیت بالایی برای گردشگری دارد خاطرنشان کرد: کاهش هزینه‌های سفر به این شهرستان در دستور کار است.

وی گفت: فعالیت‌های زیادی برای تکمیل زیرساخت‌های منطقه آزاد چابهار در حال انجام است.

کردی اظهار داشت: شرکت هوایی آساجت منطقه آزاد چابهار به ثبت رسیده است و بزودی خرید سه فروند هواپیمای اختصاصی برای انجام سفر‌های داخلی و خارجی در این منطقه آغاز خواهد شد.

چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله ۶۴۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از ۲ شهر به نام‌های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، ۶ دهستان و ۴۳۸ روستا تشکیل شده است.

انتهای پیام/ع

ساخت هتل ۵ ستاره درمنطقه آزاد چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار