امام‌ جمعه شاهرود گفت: نقش رانندگان در توسعه اقتصادی و تکمیل چرخه تولید بی‌بدیل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حجت‌الاسلام عباس امینی امام‌ جمعه شاهرود در دیدار خود با مسئولان و کارکنان حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان به میزبانی دفتر خود، ضمن اشاره به اینکه مردم استان همواره قدردان خانواده بزرگ حمل‌ونقل هستند چراکه در کمک به همه حوادث پیشگام و داوطلب بوده‌اند، گفت : خانواده حمل‌ونقل در زمره مشاغلی هستند که در تمام ایام سال به فعالیت می‌پردازند تا مردم بتوانند در آسایش زندگی کنند.

وی افزود: درزمینهٔ حمل‌ونقل، عید، تعطیلی، مسافرت‌ها، پائیز و بهار وجود ندارد و خدمات کارکنان خدوم این حوزه در تمام طول سال بدون وقفه ادامه دارد لیکن این امر باعث شده تا این خانواده بزرگ، مملو از انسان‌هایی صبور، متدین و باایمان باشد.

امام‌جمعه شاهرود اظهار داشت : در بین رانندگان هستند افرادی که قاریان قرآنی، مؤذنان، مداحان، شعرای آئینی، نویسندگان ممتازی هستند که نهاد نماز جمعه این شهرستان آمادگی دارد از وجود این افراد استفاده کند.

امینی تصریح کرد: حمل‌ونقل مقوله‌ای بسیار بااهمیت در چرخه اقتصادی است اما باید دانست که هر راننده در خودروی خود یک مبلغ فرهنگ دینی و سبک زندگی نیز می‌تواند باشد که خوشبختانه این روحیه در استان سمنان وجود دارد.

انتهای پیام / ذ

حمل‌ونقل مقوله‌ای بسیار بااهمیت در چرخه اقتصادی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.