استاندار سمنان از پرداخت تسهیلات نوسازی ناوگان‌های برون‌شهری به رانندگان این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا خباز استاندار سمنان در حاشیه دیدار با نمایندگان مجامع صنفی کالا و مسافر استان سمنان گفت: استان سمنان ازنظر موقعیت جغرافیایی در کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور قرار دارد و این مهم زمینه بسیاری از فرصت‌های متنوع را فراهم می‌آورد.


وی بابیان اینکه این مهم سبب می‌شود تا بسیاری از کشفیات قاچاق کالا درراه‌ها و مسیرهای مواصلاتی استان سمنان انجام شود تصریح کرد: اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان در این عرصه فعالیت و همکاری مطلوبی را با دستگاه‌های امنیتی استان داشتند.


وی ایجاد رونق و ارتقا سطح کیفی ناوگان‌های مسافربری یکی از مطالبات اصلی رانندگان برشمرد و گفت: دولت تسهیلات لازم برای نوسازی ناوگان‌ها برون‌شهری را به رانندگان پرداخت می‌کند و این مهم تأثیر ویژه‌ای در جلب رضایت مردم از ارائه خدمات رفاهی دارد.


خباز با اشاره به برخی مشکلات راه‌های استان سمنان تأکید کرد: ازاین‌پس در جلسات کمیته ایمنی استان و کمسیون قاچاق کالا و ارز، نمایندگان انجمن‌های صنفی حمل‌ونقل کالا و مسافر نیز باید حضورداشته باشند.


وی ضمن قدردانی از زحمات راهداران استان سمنان بیان کرد: با همکاری راهداران می‌توانیم بخش عمده‌ای از آمار تصادفات جاده‌ای را در مسیرهای استان سمنان کاهش دهیم.


انتهای پیام / ه


جزئیات پرداخت تسهیلات نوسازی ناوگان‌های برون‌شهری به رانندگان استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار