جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان از خریداری ۱۰هزار خشت از خشت‌های طلای مورد نیاز گنبد شریف حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) توسط خیّران خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عبدالحسین رحیمی ، جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون حدود ۱۰ هزار خشت از مجموع ۱۳هزار خشت طلای مورد نیاز گنبد شریف حرم مطهر حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) توسط خیران و سراسر کشور و به ویژه مردم کرمان خریداری شده است.


وی با بیان اینکه عملیات ساخت گنبد حرم مطهر حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) که در شهر کرمان در دست احداث است؛ افزود: این عملیات به مرحلۀ جدیدی رسیده و تا پایان نیمۀ اول سال آینده آمادۀ نصب بر جای خود باشد.


رحیمی افزود: عملیات اجرائی لاغرسازی و مقاوم سازی چهارمین ستون از ستون‌های اصلی اطراف ضریح مطهر امام حسین (ع) و ترمیم و نوسازی دیوارها و سقف گنبدخانه نیز هم اکنون توسط مهندسان و کارگران مخلص کرمانی در دست اقدام بوده و پیش بینی می شود با توجه به ظرافت و حساسیت کار؛ این پروژه عظیم و ماندگار نیز هم‌زمان با ساخت گنبد در کرمان و بلکه زودتر به اتمام برسد.


وی افزود: می‌توانند با اهداء و تقدیم زیورآلات ارزشمند خودهدایا و کمک‌های نقدی خود به شماره حساب ۲/۱۴۶۳۵۰۶/۱۰ این ستاد نزد بانک قرض الحسنه رسالت و اخذ رسید، خود را در پیشرفت سریع این پروژه عظیم تقدیم کنند.
انتهای پیام/ی

مقاوم سازی چهارمین ستون اطراف ضریح مطهر امام حسین (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار