مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منصوب شد

انتصاب مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارسبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ درحکمی از سوی علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، روح‌اله منوچهری به عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان فارس منصوب شد.

متن حکم دبیرکل نهاد به شرح زیر است:

پیرو ابلاغ شماره ۱۱/۵۸۹۰۲/ک ن. مورخ ۹۵/۱۲/۱۱ نظر به تخصص، تجربیات و تعهد جنابعالی در عرصه فرهنگی و با توجه به تصویب کمیته انتصاب مدیران کل مورخ ۹۶/۰۸/۱۵ به موجب این حکم به عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان فارس منصوب می‌شوید.

امید است در سایه توجهات ذات باری تعالی و بهره‌مندی از همکاری و همدلی با مقامات محترم استان، اعضای محترم انجمن‌ها و همکاران گرامی در تحقق اهداف و سیاست‌های توسعه‌ی کمی و کیفی کتابخانه‌های عمومی کشور و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

منوچهری دانش آموخته رشته کتابداری و اطلاع رسانی در مقطع دکتری و از کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان فارس است که پیش از این به عنوان رئیس کتابخانه، و سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی فعالیت داشته است.
انتهای پیام/ت

معرفی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار