رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرمشهر گفت: ۱۰۷ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) خرمشهر صاحب شغل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ناصر زاده رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرمشهر گفت: در 9 ماه نخست امسال 107 خانوار زیر حمایت این کمیته با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه صاحب شغل شدند.

علی ناصرزاده، سقف تسهیلات پرداختی به مددجویان خرمشهری را 200 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این مبلغ از محل اعتبارات کمیته امداد امام خمینی(ره) و با در نظرگرفتن نوع شغل به خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد وام با اقساط بلند مدت به صورت قرض الحسنه پرداخت شد.

وی با اشاره به ضرورت تبیین راه‌های کسب استقلال اقتصادی برای مددجویان گفت: تسهیلات پرداخت شده به مددجویان خرمشهر با توجه به ویژگی‌های جغرافیایی منطقه در بخش‌های خدماتی و خرید خودرو و کار کشاورزی بوده است.


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرمشهر با تاکید بر توجه به ایجاد اشتغال در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال افزود: به منظور کمک به پایداری و ارتقای ضریب موفقیت شغلی مددجویان، مجری طرح‌های خودکفایی از طریق مشاوره شغلی با مددجویان در ارتباط است.

ناصرزاده با بیان اینکه دانش فنی و مهارت حرفه‌ای کلید اصلی موفقیت در فعالیت‌های اشتغال زایی است، گفت:در این راستا دوره‌های آموزشی راه‌های موفقیت در کسب و کار و پایدار سازی مشاغل با حضور مددجویان و با همکاری اداره فنی و حرفه‌ای خرمشهر برگزار می‌شود.

وی، نظارت مستمر بر طرح‌های اشتغال مددجویان را از جمله وظایف کمیته امداد امام خمینی(ره) برشمرد و افزود: 467 از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) از طریق مشاوره شغلی، ارایه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی با قرار گرفتن در مسیر توانمند سازی به تدریج از جمع خانوارهای زیر حمایت این نهاد خارج می‌شوند.

ناصر زاده گفت: طرح‌های اشتغال مطابق استعداد و توانایی مددجویان پس از ارایه آموزش‌های فنی، تخصصی و مهارت‌آموزی به آنها، اجرا می‌شود.

2هزار و 500 خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خرمشهر قرار دارند.


انتهای پیام /د


ایجاد اشتغال در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فایزه پوریوسفی
۱۶:۱۱ ۲۵ تير ۱۳۹۷
باسلام وخسته نباشید .سپاس وتشکردارم ازآقای ناصرزاده ریس کمیته خرمشهرکه دلسوزانه کارمیکنندهمچنین کارمندان کمیته خرمشهرکه صادقانه جواب میدهند .سوالم درخصوص تاریخ پرداخت حقوق کمیته میباشد ؟وآرزوی موفقیت برای تمامی کارکنان کمیته