نماینده مردم کرمان وراور درمجلس؛

مجلس با افزایش قیمت حامل های انرژی مخالف است

نماینده مردم کرمان وراور درمجلس گفت: مجلس با هر گونه افزایش قیمت حامل های انرژی در سال ۹۷که باعث ایجاد شوک تورمی در اقتصاد کشور شود مخالفت خواهد کرد.

مجلس با افزایش قیمت حامل های انرژی مخالف استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمد رضا پور ابراهیمی در کرمان با بیان اینکه آنچه در لایحه بودجه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی در باره افزایش قیمت حامل‌های انرژی در سال ۹۷ صرفا یک پیشنهاد است گفت:بدون شک افزایش قیمت حامل‌های انرژی در این موقعیت نرخ تورم را از تک رقمی به دو رقمی افزایش خواهد داد.

نماینده مردم کرمان وراور در مجلس شورای اسلامی گفت:لایحه پیشنهادی دولت پس از بررسی در کمیسیون‌های تخصصی هفته آینده در کمیسیون تلفیق و سپس در صحن علنی بررسی و تصویب نهایی خواهد شد.

وی افزود: مجلس در بررسی لایحه بودجه سال ۹۷ حتی درآمد حاصل از افزایش جزیی قیمت حامل‌های انرژی و محل مصرف آن را به دقت بررسی و در صورت مشخص نبودن محل مصرف آن حتی با افزایش جزیی نیز مخالفت خواهد کرد.

پور ابراهیمی حذف برخی دهک‌های یارانه بگیر در بودجه ۹۷ را از دیگر پیشنهادات دولت اعلام کرد و افزود:اینکه دولت با تغییر یک سرفصل بخواهد یارانه‌ها را حذف کند درست نیست و دولت باید مشخصا درآمد حاصل از این موضوع را در ردیف تولید و اشتغال صرف کند.

انتهای پیام/ح

مجلس با افزایش قیمت حامل های انرژی مخالف است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار