معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس گفت :۵۰ درصد مدارس تخریبی کشور بازسازی شده است.

۵۰ درصد مدارس  تخریبی کشور بازسازی شده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان  ؛شهری ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به حادثه زلزله کرمانشاه گفت : یکی از وجوه این حادثه بررسی وضعیت مدارس پس ازاین  زلزله  بود .

وی افزود: در این زمین لرزه حدود ۸۰ مدرسه  آسیب دیدند ،که این امر توجه بیش از پیش به مسئله نوسازی مدارس را می‌طلبدو آنچه که به نوسازی مربوط می‌شود، خوب ساختن و با کیفیت ساختن مدارس است.

معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس با اشاره به اینکه ۵۰ درصد مدارس تخریبی بازسازی شده است، اضافه کرد: این فضا‌ها برای مقابله با زلزله مستحکم شده است.
معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز به عنوان یک ظرفیت قابل توجه است ، بیان کرد: استان زنجان یکی از استان‌های موفق در این حوزه است،

شهری ادامه داد پیش بینی می‌شودامسال  ۳۰ هزار کلاس درس مدارس کشوربه  تجهیزات گرمایش استاندارد مجهز شود، و طی دوسال آینده تمام مدارس کشور استاندارد سازی ،بازسازی و مجهز به  سیستم گرمایشی استانداردشود.

انتهای پیام/ر

تجهیز 30 هزار کلاس درس کشور به سیستم گرمایشی مجهز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.