دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون گفت: واژگونی یک خودرو ۲۰۶ در محور تیران به داران در دو کیلومتری شهر تیران یک نفر را به کام مرگ کشاند و سه مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، فرامرز بیگدلی  اظهار کرد: واژگونی یک خودرو 206 در محور تیران به داران یک نفر را به کام مرگ کشاند و 3 مصدوم بر جای گذاشت.

 دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون با اعلام این خبر گفت: این حادثه حوالی ساعت شش و 10 دقیقه صبح امروز جمعه در دو کیلومتری شهر تیران  رخ داده که راننده خودرو با حدود  ۳۵سال، جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه حادثه دیدگان مسافران عبوری از شهرستان بودند، تصریح کرد: مصدومان حادثه پس از انجام اقدامات اولیه توسط هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

 دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون جزئیات علت این حادثه را در دست بررسی دانست و یادآور شد: خودروی 206 به دلیل سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل ماشین واژگون شده و این حادثه هولناک رخ داده است.

وی افزود: حفظ سرعت مطمئنه و بستن کمربند ایمنی آمار تصادفات و مصدومان حادثه را کاهش می دهد که باید نسبت به آن توجه بیش تری داشت.

انتهای پیام/م

 

واژگونی خودرو در محور تیران به داران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار