اتحادیه فوتبال انگلیس تایید کرد در هر دو بازی رفت و برگشت آرسنال و چلسی در نیمه نهایی جام اتحادیه، از کمک داور ویدیویی استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوانپس از آن که مشخص شد در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس، موسوم به Carabao Cup، دو تیم قدرتمند و پر طرفدار چلسی و آرسنال باید به مصاف هم بروند، اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد برای قضاوت هر چه بهتر این مسابقه حساس در هر دو دیدار رفت و برگشت از سیستم کمک داور ویدیویی استفاده خواهد شد.


بازی رفت دو تیم نهم ژانویه در استمفوردبریج برگزار می‌شود و این سیستم ابتدا یک روز قبل از این مسابقه حساس، در دیدار برایتون و کریستال پالاس از دور سوم جام حذفی انگلیس آزمایش خواهد شد.


البته انگلیسی‌ها قبلا در سطح ملی از کمک داور ویدیویی استفاده کرده اند. در دیدار دوستانه تیم ملی انگلیس برابر آۀمان و برزیل در ماه نوامبر از این سیستم استفاده شد، هرچند که در طول بازی بدون استفاده باقی ماند.


گفتنی است، قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس روز گذشته انجام شد و طی این قرعه، چلسی و آرسنال باید به مصاف هم بروند و منچسترسیتی هم به دیدار تیم بریستول سیتی می‌رود.
در بازی های رفت نیمه نهایی، نهم ژانویه چلسی در استمفوردبریج میزبان آرسنال است و دهم ژانویه، منچسترسیتی در اتحاد میزبان بریستول سیتی است. بازی‌های برگشت نیز به ترتیب روز‌های ۲۳ و ۲۴ ژانویه انجام می‌شود.
انتهای پیام/


کمک داور ویدیویی در دیدار آرسنال و چلسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار