جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهربابک با حضور رئیس و معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در شهربابک برگزار شد.

مراسمهایمان عالمانه و هنرمندانه اجرا شوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهربابک باحضور آقای صدفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، علیرضا اسدی فرماندار شهربابک و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

 صدفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: در هر جامعه و کشوری به مناسبت پیروزی‌ها، اکتشافات، جنگ‌ها  روز‌های ماندگاری را ثبت و ضبط میکنند.

 وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی ما نیز مراسم و مناسبت‌هایی را با دو دیدگاه اعتقادی و ملی برگزار میکنیم.

 وی با اشاره به اینکه با تذکر دادن به ایام الله مثل روز عاشورا که تاریخ را ساخت، میتوان جامعه و بشریت را از ظلمت به نور هدایت کرد یادآور شد: زمانی که امام خمینی گفت: "خرمشهر را خدا آزاد کرد" یعنی باوجود مشکلات شاهد عنایت خاص خداوند بودیم که رزمندگانمان با تلاش توانستند به موفقیت برسند.

 صدفی با عنوان این مطلب که این مراسم و مناسبت‌ها کارکرد‌های مهمی دارند ادامه داد: "یکی از این کارکرد‌ها تقویت بنیه معنوی، دینی و اعتقادی" ماست که علیرغم مشکلاتی از قبیل: تهاجم فرهنگی محقق شده است.

 وی "تقویت وجاهت نظام جمهوری اسلامی" را یکی دیگر از اهداف مناسبت‌ها دانست و افزود: همه دنیا شاهد این هستند که با وجود گذشت ۳۹ سال از پیروزی انقلاب و با همه‌ی کمبود‌هایی که داریم بازهم پایبند این نظام، رهبری و انقلاب هستیم و این را با راهپیمایی هایمان در روز‌های ۲۲ بهمن، ۹ دی، ۱۳ آبان و... نشان میدهیم.

 وی "تقویت ارکان نظام"، "تقویت بنیه دفاعی این نظام" و "وحدت کلمه" را از دیگر کارکرد‌های این مراسم‌ها بیان کرد و اظهار داشت: حضور افراد مختلف از جناح‌های متفاوت در کنار هم در مناسبت‌ها بسیاری از معادلات دشمن را بهم ریخته است.

 صدفی با اشاره به این نکته از فرمایشات مقام معظم رهبری که "اجرای برنامه‌ها باید عالمانه و هنرمندانه باشد" خاطر نشان کرد: ورود به عرصه‌ی فرهنگ و اجرای آن کار هرکسی نیست و حضور افراد باید هدایت شده و کارشناسی شده و افراد با ارائه ایده‌های خلاق و جذاب به این عرصه ورود کنند.

وی از تعامل خوبی که بین مردم، مسئولان و روحانیت شهرستان شهربابک وجود دارد ابراز خرسندی نمود.

 صدفی با بیان این اینکه مراسم‌های ما باید مردمی باشند تأکید کرد: در مناسبت‌های مختلف مردم و همه‌ی اقشار جامعه نظیر اصناف، بازاریان، جوانان، نهاد‌ها  باید در کنار مسئولان عالی رتبه‌ی آن جامعه در مراسم‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام/ح

درخواست برای برگزاری هدفمند وهنرمندانه مراسم مناسبتی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار