سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان، ضمن تشکر از اقدامات بنیاد برکت در شهرستان راور، گفت: از بنیاد برکت خواستار کمک به محرومان و ساخت زیربناها و ورود به عرصه های اقتصادی هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   آیت اللهی موسوی سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان در جلسه با رئیس بنیاد برکت، نقش این بنیاد را در بهبود و ارتقاء توانمندی اقتصادی و کارآفرینی افراد، گروه‌ها و واحدهای کسب و کار مستعد فعالیت و فاقد دانش و مهارت لازم در مناطق محروم و کمتر توسعه‌‌یافته‌ کشور، حائز اهمیت دانست.


وی افزود : سیاست‌های توانمندسازی اقتصادی بنیاد برکت در مناطق محروم با برنامه‌ی اقتصاد مقاومتی هم‌گام و در راستای تحقق اهداف سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.


آیت اللهی موسوی در خصوص همکاری با بنیاد برکت گفت: از آنجایی که هدف بنیاد برکت در بخش اشتغال زایی، ایجاد مشاغل مردم نهاد و زود بازده است؛ معاونت عمرانی با تمام قوا همکاری خودش را اعلام داشته تا در بخش خدمت به محرومان گام های بلندی برداریم.


جعفری رئیس بنیاد برکت نیز در این جلسه با بیان این‌که به زودی بنیاد برکت کار خودش را در شهرستان راور آغاز می کند، اظهار کرد: بنیاد برکت توجه و فعالیت خود را به مناطق کم برخوردار و محروم اختصاص می دهد و فعالیت در امور اشتغال‌زا و زیربنایی در این مناطق از اولویت های این بنیاد است.


بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با هدف محرومیت‌زدایی از نقاط محروم، پروژه‌هایی را در بخش‌های مختلف مانند بخش های زیربنایی و مشارکت در طرح‌های توانمندسازی اقتصادی تأمین اعتبار کرده و در مناطق زلزله زده شهرستان راور احداث 5 باب مدرسه را متقبل شده که این مدارس تا شهریور ماه سال آینده همزمان با سال تحصیلی جدید به بهره برداری می رسد.

همچنین رئیس بنیاد برکت از اختصاص 3 تا 3 و نیم میلیون تومان اعتبار از سوی این بنیاد برای هر واحد مسکونی در مناطق زلزله زده راور تا سقف 1500 واحد خبر داد.

انتهای پیام/ی

آغاز به کار بنیاد برکت در آینده نزدیک در راور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار