شهرستان پارس‌آباد با کمبود فضاهای آموزشی مواجه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد دهقانی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد شامگاه سه‌شنبه در مراسم تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز شهرستان پارس‌آباد مغان اظهار کرد: توجه به تجهیز زیرساخت‌های آموزشی و بهبود فضاهای تعلیم و تربیت در افزایش کیفی آموزش دانش‌آموزان تأثیرگذار خواهد بود.

وی به مشکلات آموزشی شهرستان پارس‌آباد مغان اشاره کرد و افزود: برخی از مدارس این شهرستان به صورت دو شیفت بوده و این کیفیت آموزشی را در بخشی از زمینه‌ها تحت تأثیر قرار می‌دهد و باید برای افزایش فضاهای آموزشی برنامه‌ریزی جامعی انجام شود.

 رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: خیرین مدرسه‌ساز برای افزایش مدارس آموزشی شهرستان پارس‌آباد همت کنند و در کنار دولت، کمک‌ها و برنامه‌های لازم عمرانی و تجهیز مدارس را عملیاتی کنند.

دهقانی بیان کرد: ارتقای نظام تعلیم و تربیت با توسعه کشور ارتباط تنگاتنگی داشته و تمامی صاحب‌نظران بر روی این موضوع مهم اتفاق نظر دارند و بنا به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و صاحب‌نظران آموزش و پرورش به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه جامعه محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و آموزش دیده که همراه با انجام سرمایه‌گذاری‌های لازم در حوزه تعلیم و تربیت باشد، شکوفایی بیش از پیش جامعه و هدایت مناسب تحصیلی دانش‌آموزان را شاهد خواهیم بود.

 

انتهای پیام/ع

تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان پارس‌آباد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.