شهردار سنندج گفت: وزیر کشور در نامه‌ای با ارتقای درجه شهرداری  سنندج موافقت کرد و درجه  شهرداری سنندج  از 10 به 11 ارتقا یافت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حشمت اله صیدی شهردار سنندج گفت: شهرداریها بر اساس بسیاری از فاکتورها درجه بندی شده که این درجه بندی از 1تا 12 است.

شهردار سنندج  بیان کرد: ارتقاء درجه شهرداریها به استناد تبصره 3 ماده یک آیین نامه حقوق و مزایای شهرداران که سال 1370 به تصویب هیت وزیران رسید و همچنین اصلاحیه بعدی آن براساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر در جه بندی شهرداریها صورت می گیرید.

وی از ارتقاء یک درجه ای شهرداری سنندج خبر داد و گفت: درجه قبلی شهرداری 10 بود که با پیگیرهای این شهرداری و حمایتهای استاندار کردستان شهرداری سنندج به درجه 11 ارتقاء پیدا کرد.

صیدی عنوان کرد: مدارک و مستندات درجه بندی شهرداری های در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بررسی و پس از تصویب رحمانی فضلی وزیر کشور ارتقاء یک درجه ای  این شهرداری طی نامه ای شماره 157095 ابلاغ شد.

وی اعلام کرد: جمعیت، درآمد بودجه سالانه شهرداری، امکانات، قابلیت و توانایی‌های خدماتی و عمرانی در توسعه شهری و موقعیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در ارتقاء درجه شهرداریها تاثیرگذار است.

شهردار سنندج افزود: درجه بندی شهرداریها ملاک عمل برای تعیین نمودار سازمانی، پست‌های اداری، تعداد معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها، ادارات، حدنصاب معاملاتی، شرایط احراز سمت شهردار، دریافت اعتبارات ملی قرار می‌گیرید.

انتهای پیام/ د م

درجه شهرداری سنندج از درجه 10 به 11 ارتقا یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.