مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر قزوین گفت : زمان تصویب نرخ کرایه تاکسی امسال طولانی شد ولی تا پایان سال نرخ جدید کرایه تاکسی به شورای شهر اعلام می شود. 

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛  عبدالعلی دربندی زاده اضافه کرد : این مصوبات پس از تایید هیات مدیره ، شورای سازمان تاکسی رانی و فرمانداری در قالب نرخ نامه در اختیار رانندگان تاکسی قرار می گیرد . 

دربندی زاده افزود : رانندگان تاکسی برای آگاهی مسافران از کرایه ها موظفند ، نرخ نامه را در خودرو خود نصب کنند .

وی گفت : در صورتی که نرخ نامه ای در تاکسی نباشد ، مسافران می توانند این مورد و سایر تخلفات را به سازمان تاکسی رانی گزارش دهند .

دربندی زاده ، شماره تلفن ۳۳۸۴۸ داخلی ۱۱۰ و سامانه پیام کوتاه ۳۰۷۱۳۳ را تلفن رسیدگی به شکایات اعلام و تاکید کرد که این خطوط شبانه روزی است . ‌

وی افزود : مردم باید از حقوق خودشان دفاع کنند و شکایات را از جمله دریافت کرایه متفاوت در یک مسیر را به سازمان تاکسی رانی اطلاع دهند .

دربندی زاده در خصوص توزیع نامتوازن تاکسی در خیابانهای شهر قزوین هم گفت : میزان مسافر در توزیع تاکسی در خیابانهای مختلف تعیین کننده است .

وی اضافه کرد: در خیابانهای پر مسافر انگیزه راننده تاکسی برای جابه جایی مسافر بیشتر است و در خیابانهای خلوت ، جابه جایی مسافر برای راننده تاکسی مقرون به صرفه نیست .

دربندی زاده ، هزینه تعمیرات ، اقساط ، بیمه خودرو و سوخت را از جمله هزینه های صاحبان تاکسی نام برد و گفت : رانندگان تاکسی مکانهایی را برای جا به جایی مسافر انتخاب می کنند که از نظر درآمد برای آنان توجیه داشته باشد .

به گفته مدیرعامل سازمان تاکسی رانی قزوین در حال حاضر بالغ بر ۴ هزار دستگاه تاکسی و آژانس کار جابه جایی مسافر را در شهر قزوین بعهده دارند که این تعداد تاکسی در مقایسه با جمعیت شهر زیاد است .
انتهای پیام/.

 کرایه تاکسی شهر قزوین تا پایان سال تغییر می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.