مدیران آژانس‌ها در اعتراض به این فعالیت در تاکسیرانی جمع شدند و تاکید کردند: کرایه تاکسی اینترنتی در مقایسه با آژانس کمتر است و این، استفاده مسافران از آژانس‌ها را کاهش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ به گفته آنان، کرایه تاکسی‌های اینترنتی هزار تا ۲ هزار تومان کمتر از آژانسهاست.

نمایندگان این صنف این نکته را هم متذکر شدند که هر شخصی با هر خودرویی بدون محدودیت و نشانه می‌تواند در تاکسی اینترنتی فعالیت داشته باشد واین تنوع و تعدد، امنیت مسافران را به خطر می‌اندازد.

به گفته مدیران آژانس‌ها: در حال حاضر ۱۲۰ آژانس در قزوین دایر است و هر آژانس ۱۵ تا ۲۰ راننده دارد که شروع به کار تاکسی‌های اینترنتی باعث کاهش درآمد و تعطیلی آن‌ها می‌شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر سازمان تاکسیرانی قزوین هم در این جلسه گفت: تاکسی‌های اینترنتی زیر نظر این سازمان نیستند.

عبدالعلی دربندی زاده با اشاره به فعالیت ۵ شرکت تاکسی اینترنتی در قزوین اضافه کرد: ۴ ماه است این تاکسی‌ها شروع به عضو گیری و تامین نیرو کرده اند و به صورت پراکنده هم برخی از آن‌ها در شهر مسافر جا به جا می‌کنند.

دربندی زاده اضافه کرد: برخی از آن‌ها هم برای تبلیغات بیشتر در بازه زمانی خاص مسافر را به صورت رایگان جابه جا می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: این سازمان در آینده نزدیک به صورت مستقل و با هماهنگی همه تاکسی‌ها و آژانس‌ها، تاکسی اینترنتی راه اندازی می‌کند.

دربندی زاده، کاهش قیمت کرایه همراه با مدیریت را از ویژگی‌های این تاکسی اینترنتی بیان کرد.

دربندی زاده تاکید کرد: در این نوع تاکسی به دلیل حمایت و نظارت تاکسی رانی، حقوق رانندگان و امنیت مسافران تامین می‌شود.

انتهای پیام/

تجمع مدیران آژانس‌ها در تاکسیرانی قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.