مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: تنها شرکتی که از تاکسیرانی برای فعالیت در طرح تاکسی آنلاین مجوز دارد در آینده نزدیک کار خودرا شروع می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛دربندی زاده مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین افزود: مراحل اداری این شرکت برای فعالیت در حال انجام است و منتظر کسب مجوز از شورای شهر هستیم.

وی پیش بینی کرد: تا پایان آبان این شرکت کار خود را در طرح تاکسی آنلاین شروع کند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: ۵۰ دستگاه تاکسی آژانس در این طرح فعالیت خواهند داشت.

دربندی زاده گفت: یک شرکت دیگر هم در طرح تاکسی آنلاین در قزوین شروع به فعالیت کرده که مجوزی از تاکسیرانی دریافت نکرده است.

وی اضافه کرد: مجوز فعالیت این شرکت فقط از اتحادیه صنف فروشندگان اتومبیل و رسته‌های وابسته است که تاکسیرانی در قبال فعالیت آن‌ها هیچ مسئولیتی قبول نمی‌کند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: سه ماه پیش هم تاکسیرانی از این شرکت به دلیل نداشتن مجوز شکایت کرد.

دربندی زاده با بیان اینکه چند شرکت دیگر هم آماده همکاری در این طرح بودند، گفت: با درخواست این شرکت‌ها به دلیل نداشتن قدرت مالی موافقت نشد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین افزود: چون این شرکت‌ها برای شروع کار نیاز به تبلیغ گسترده دارند وصاحب شرکت برای این کار باید هزینه زیادی را تقبل کند.

دربندی زاده گفت:در طرح تاکسی آنلاین شهروندان می‌توانند با نصب اپلیکیشن و با مشخص کردن مبدا و مقصد تاکسی‌های موجود اطراف خود را به صورت زنده در نقشه اینترنتی بیابند و در کمترین زمان ممکن از آن استفاده کنند.

وی اضافه کرد: طبق توافق درصدی از کرایه تاکسی به واسطه تعلق می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، کاهش کرایه تاکسی، ایجاد اشتغال برای بازنشستگان و جوانان بیکار ازمزایای این طرح بیان کرد.

انتهای پیام/

 

اجرای طرح تاکسی آنلاین در قزوین در آینده نزدیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.