مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین از مشکل فنی برای ثبت نام در سایت سرویس مدارس «سپند» خبر داد و گفت: تا حل مشکل والدین حضوری ثبت نام کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ دربندی زاده گفت: این سامانه که برای اولین بار در قزوین راه اندازی شده است با مشکل مواجه شده و در حال حاضر امکان ثبت نام در آن نیست.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین افزود: تا برطرف شدن مشکل این سامانه که یک هفته‌ای زمان می‌برد ثبت نام مانند سال‌های گذشته به صورت حضوری انجام می‌شود.

دربندی زاده گفت: تا کنون ثبت نام هزار و ۷۵ نفر ن‌هایی شده است و ۹۹۵ نفر در لیست انتظار و ۸۰ نفردر حال مقدمات ثبت نام هستند.

انتخاب خودسرانه تاکسی سرویس مدارس، ممنوع

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با بیان اینکه سرویس مدارس باید با هماهنگی تاکسیرانی انتخاب شود گفت: انتخاب خودسرانه و یا توافقی تاکسی سرویس مدارس، ممنوع است و در صورت بروز مشکل تاکسیرانی هیچ مسولیتی قبول نمی‌کند.

دربندی زاده افزود: ۱۰ درصد از انتخاب‌های مدیران و والدیدن برای سرویس مدارس خارج از شبکه تاکسیرانی است و به صورت توافقی انجام می‌شود.

افزایش کرایه تاکسی سرویس مدارس

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در ادامه از افزایش پنج درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس خبر داد و گفت : هر دستگاه تاکسی سواری از یک تا شش کیلومتر به ازای هر نفر ۹۵ هزار تومان و از شش تا ۱۲ کیلومتر ۱۰۷ هزار تومان دریافت می‌کند.

دربندی زاده ، نرخ کرایه تاکسی ون از یک تا شش کیلومتر را ۶۰ هزار تومان و از شش تا ۱۲ کیلومتر ۷۱ هزار تومان بیان کرد.

وی اضافه کرد: پارسال هزار و ۴۰۰ دستگاه تاکسی برای جابه جایی ۵ تا ۶ هزار دانش آموز برای سرویس مدارس استفاده شد و همین میزان برای امسال هم پیش بینی می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تاکید کرد: سوار کردن بیشتر از ظرفیت صندلی ممنوع است

آموزش و پروش: والدین برای سرویس مدارس با تاکسیرانی هماهنگ کنند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین هم گفت : مدیران مدارس برای دریافت سرویس باید با تاکسیرانی هماهنگ باشند.

خدایاری افزود : در غیر این صور مسئولیت هر اتفاقی با خود آنها خواهد بود.

به گفته مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، تا کنون ۲۰۲ هزار دانش آموز در سامانه سناد ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.