مدیر مراکز علمی و آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: کارگاه آموزشی فرقه شناسی ویژه بانوان در زاهدان برگزار شد.

کارگاه آموزشی فرقه شناسی در زاهدان برگزار شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حامد شهرکی مدیر مراکز علمی و آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری اظهار داشت: بیش از ۵۰ نفر از بانوان فرهیخته زاهدانی در این کارگاه آموزشی یک روزه شرکت کردند.

وی افزود: فرقه شناسی، جریان‌های تکفیری و نقد فرق انحرافی و بررسی جهانی پس از داعش از مهمترین مسائل مطرح شده در این کارگاه آموزشی بوده است.

شهرکی تصریح کرد: حجت الاسلام حیاتی مقدم مدرس حوزه علمیه قم و استاد دانشگاه و معاون پژوهشی موسسه مطالعات راهبردی بنیان دینی سخنرانی در این کارگاه را بر عهده داشت.

سیستان و بلوچستان به گواه بسیاری از کارشناسان مسائل دینی و اجتماعی یکی از استان‌های برتر در زمینه فعالیت‌های مذهبی به حساب می‌آید به طوری که علاقه مندی به علوم دینی، عشق به اسلام و قرآن و پیامبر (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در جای جای این استان موج می‌زند و مردم مومن و خداجوی شیعه و سنی آن از هر فرصتی برای فراگیری مسائل دینی به ویژه حفظ قرآن کریم بهره می‌برند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار