فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: قاتل فراری که بدلیل اختلاف شخصی یک نفر را در شهرستان ایذه به قتل رساند، در کم تر از 2 ساعت به دام افتاد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان ایذه، بلافاصله دستورات عملیاتی در خصوص دستگیری قاتل به فرمانده انتظامی شهرستان ابلاغ شد.

وی اذعان داشت: 2 دوست در یکی از مناطق شهرستان ایذه در حال تردد بودند که با یک نفر دیگر پس از مشاجره لفظی و درگیری فیزیکی در نهایت به وسیله ضربات چاقو یکی از آنان به قتل می رسد.

سردار عباس زاده اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع بدون فوت وقت ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی موفق شدند در کم تر از 2 ساعت قاتل را به هویت " م – ا " که با ضربات چاقو مصدوم شده بود در بیمارستان شناسایی و تحت الحفظ جهت مداوا، دستگیر نمایند.

این مقام انتظامی بیان داشت: قاتل در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی، انگیزه خود را از قتل اختلاف شخصی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: نیروی انتظامی وظیفه ذاتی خود می داند ضمن اعمال قانون با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد نماید.

انتهای پیام/گ

اختلاف شخصی یک نفر را به وادی مرگ کشاند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.