سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از تصویب اعطای تسهیلات به 273 واحد تولیدی در استان به ارزش 426 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز قم؛سیجانی، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: اعطای تسهیلات به 273 واحد تولیدی در استان به ارزش 426 میلیارد تومان در کمیته ی رونق تولید استان قم تصویب شده است.

وی با اشاره به نظارت بر اجرای طرح رونق تولید در استان قم اظهار کرد: در این طرح بر فعالیت واحدهای تولیدی استان نظارت می‌کنیم تا انحرافی را در زمینه هزینه کرد تسهیلات طرح رونق تولید در این واحدها شاهد نباشیم.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: تسهیلات طرح اشتغال فراگیر دارای یارانه ی دولتی است، به همین دلیل برخی از واحدهای صنعتی استان قم منتظر اجرای این طرح هستند و در طرح رونق تولید ثبت نام نکردند. منتظر همکاری بیشتر بانک‌های استان برای پرداخت سریع تر تسهیلات طرح رونق تولید هستیم.

 سیجانی افزود: اعطای تسهیلات به 273 واحد تولیدی در استان به ارزش 426 میلیارد تومان در کمیته رونق تولید استان قم تصویب شده این در حالی است که اشتیاق بانک‌ها به پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت به واحدهای تولیدی کم است و امسال تنها به چهار واحد تولیدی قم، تسهیلات سرمایه ثابت توسط بانک‌ها در قالب طرح رونق تولید پرداخت شد.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از تولیدهای ساخت استان قم اظهار کرد: در این راستا پیشنهاد اختصاص 10 تابلوی شهری و نیز دو تابلوی تبلیغاتی جنب اتوبان قم -تهران به تبلیغ کالاهای استان را دادیم.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه در ادارات استان قم باید از کالاهای تولید استان استفاده شود، خاطرنشان کرد: محصولات خوبی توسط واحدهای صنعتی استان قم تولید می‌شود و باید برای مصرف محصولات این واحدها در قم فرهنگ سازی صورت بگیرد.

انتهای پیام/ش

اجرای طرح رونق تولید در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار