معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: خدمت به معلولان نماد بارز انسانیت و خدمتی بزرگ در حق انسانیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر نصیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در آیین گرامی داشت روز جهانی معلولان افزود: اگر در جامعه بستری برای خدمت به معلولان و ایجاد نشاط در بین آنان فراهم شود می توانیم جامعه ای شکوفا و موفق در زمینه های مختلف را شاهد باشیم.

وی بیان کرد: معلولان نباید در جامعه احساس ناراحتی و کمبود کنند و باید تمامی مسوولان و مردم همراه با تصویب قوانین تسهیل کننده زمینه موفقیت و زندگی راحت را برای معلولان فراهم کنند.

معاون استاندار اردبیل گفت: هیچ فردی به طور کامل انسان توانمندی نیست و همه انسان ها به نوعی ناتوانی هایی دارند و در این میان معلولان نباید احساس افسردگی داشته باشند.

نصیری افزود: معلولیت محدودیت نیست و نباید معلولان به دلیل اینکه جزئی از وجودشان دچار معلولیت شده از تلاش و پیشرفت باز بمانند.

وی ادامه داد: عده ای از معلولان در جامعه وجود دارند که با تلاش و ایمان توانسته اند با طی کردن پله های ترقی حتی از افراد سالم نیز جلو بزنند.

نصیری گفت: حتی اگر مسوولان نیز در امر حمایت از معلولان کوتاهی کرده باشند، خود معلولان باید با اعتماد به نفس و تلاش بی وقفه پله های پیشرفت را طی کرده و زندگی بانشاطی را برای خود بیافرینند.

انتهای پیام/ح

معلولیت محدودیت نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.