همایش روز جهانی معلولان در مجتمع فدک اردبیل برگزار و از معلولان موفق استان با اهدای لوح سپاس و جوایزی قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر نصیری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در همایش روز جهانی معلولان در اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های اساسی باید شرایط اشتغال معلولان در اردبیل فراهم شود.

وی اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی شرایط اشتغال قشر معلولان در استان فراهم شود تا این قشر بتوانند بدون دغدغه‌ای بتوانند در کنار خانواده‌ خود زندگی مناسبی داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با اشاره به این که در حال حاضر قانون حمایت از معلولان به مجلس شورای اسلامی فرستاده شده است افزود: انتظار می‌رود با تصویب این قانون شاهد خدمت‌رسانی بیشتر به قشر معلولان باشیم تا نگرانی این قشر برطرف شود.

نصیری از مناسب‌سازی خیابا‌ن‌ها و ادارات اردبیل خبر داد و بیان کرد: در این زمینه شهرداری باید اقدامات مناسبی انجام دهد تا معلولان مشکلی نداشته باشند.

وی اظهار کرد: معلولان مانند دیگر اقشار جامعه حق دارند از خدمات مطلوب ارائه شده بهره‌مند شوند و در این زمینه بهزیستی استان توانسته برخی دغدغه‌های معلولان را برطرف کند که باید اقدامات بهزیستی در این زمینه دوچندان شود.

وی تصریح کرد: نباید هیچ معلولی به دلیل مشکلات مالی از تحصیل عقب بماند که برنامه‌ریزی شده زمینه تحصیل معلولان همانند اقشار مختلف جامعه فراهم شود.

انتهای پیام/ح

شرایط اشتغال معلولان در اردبیل فراهم شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.