معاون توانبخشی بهزیستی استان همدان گفت: بیش از 34 هزار خانوار معلولان از خدمات بهزیستی استفاده می کنند.  

34هزار خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فریدالدین حجت‌الاسلامی معاون توانبخشی سازمان بهزیستی استان همدان گفت: بیش از 9 هزار خانوار تحت پوشش مستمر سازمان قرار دارند و از مستمری سازمان بهره مند می‌شود.

وی با بیان اینکه رقم مستمری امسال بیش از 3 و نیم برابر افزایش داشته است گفت: تا حداقل حقوق مزایا فاصله کمی داریم که دولت قول داده تا پایان دولت دوازدهم به آن عدد دست پیدا کنیم.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی استان همدان ادامه داد: تمامی خدمات غیرمستمر سازمان که برای 34 هزار خانوار در استان همدان تعریف شده به روز به عزیزان ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلامی با بیان اینکه ماهیانه بیش از یک و نیم میلیارد تومان در استان همدان برای مددجویان استان هزینه می‌شود گفت: این رقم در راستای مسائل غیرمستمر، وسایل بهداشتی کمک توانپزشکی، خدمات کاردرمانی و گفتار درمانی و فیزیوتراپی به صورت کاملا رایگان در اختیار معلولان قرار می‌گیرد.

وی افزود: تمام تلاش سازمان  بر این است که 900 نفر که در نوبت خدمات مستمری هستند در چرخه خدمات قرار بگیرند.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی استان همدان از پیش بینی بیش از 23 میلیارد تومان اعتبار برای سازمان بهزیستی در بحث اشتغال خبرداد و گفت: این رقم نسبت به سالگذشته بیش از 300 درصد افزایش داشته است.

حجت الاسلامی تاکید کرد: قسمت عمده این عدد در حوزه توان‌بخشی و مختص به معلولان تخصیص خواهد یافت و در تلاش هستیم  تا این عزیزان در مسیر توانمندی و توانمند سازی قرار بگیرند.

انتهای پیام/ب

پیش بینی 23میلیارد تومان اعتبار برای سازمان بهزیستی  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.