فرمانده انتظامی استان از افزایش ۵۱ درصدی کشف مواد مخدر طی امسال در استان زنجان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار علی آزادی  فرمانده انتظامی استان زنجان در همایش روسا و فرماندهان کلانتری و پاسگاه‌های استان زنجان به افزایش ۵۱ درصدی کشف مواد مخدر در سطح استان  طی امسال اشاره  کرد و گفت:در مبارزه با قاچاق افزایش ۲۴ درصدی را شاهد بودیم که ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده بیش از ۴۳ میلیارد تومان برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به  تداوم طرح جمع آوری معتادان متجاهر و پر خطر افزود :جمع آوری معتادان متجاهر در سال جاری در استان ۳۹ درصد رشد داشته است.

وی از کاهش ۲۲ درصدی سرقت‌های مهمه در استان خبر داد و خاطر نشان کرد:با توجه به آمار‌ها استان زنجان استان امنی است و جرایم خشن از قبیل: سرقت مسلحانه، آدم ربایی و... در استان وجود نداشته است.

سردار آزادی به کاهش ۱۸ درصدری تلفات جاده‌ای اشاره و اظهار کرد: در سال جاری ۴۶ نفر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در تصادفات جاده‌ای کمتر کشته شده اند.

فرمانده انتظامی استان زنجان به توفیقات مطلوب پلیس استان در برخورد با جرایم نیز اشاره و تصریح کرد: کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی به عنوان خط مقدم نیروی انتظامی با انجام دقیق و کامل وظایف در ارتقاء رضایت مندی آحاد جامعه به عنوان سرمایه‌های حساس، نقشی کلیدی دارند که این مهم به خوبی در استان زنجان بازتاب دارد.
 
انتهای پیام/ن

 

افزایش ۲۴ درصدی کشف انواع کالای قاچاق در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.