استاندار خوزستان از آمادگی برای اعطای تسهیلات به نانوایی‌های سطح شهر اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان با ارائه پیشنهادی مبنی بر انتخاب یک منطقه اهواز به عنوان پایلوت 3 ماهه به منظور استاندارد‌‌ سازی نانوایی‌ها، گفت: به این منظور آماده اعطای تسهیلات به نانوایی‌های سطح شهر هستیم.

وی با تاکید بر اینکه خواسته‌های مردم محقق نشده و تخلفات برخی نانوایی‌ها سلامت جامعه را با تهدید مواجه کرده است، عنوان کرد: برگزاری این جلسات بدون دستیابی به نتایج ملموسی در زمینه بهبود کیفیت نان، اتلاف وقت است.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در این جلسه با توصیف وضعیت کیفیت نان استان خوزستان به عنوان یک زخم دیرینه، از این وضعیت ابراز نارضایتی کرد.

سید علی بحرینی مقدم،  معاون امور اقتصادی استانداری با تاکید بر ضرورت برخورد منسجم با نانوایی‌ها‌ی متخلف گفت: در مجموع 128 نانوایی دارای پروانه کسب مجاز که بازرسی شده‌اند هیچکدام از آن ها 60 تا 70 درصد از شرایط استاندارد را نیز ندارند.

وی افزود: موضوع ارتقای کیفیت نان باید به عنوان یکی از اولویت‌های کاری استان قرار گیرد چرا که آمار بیانگر آن است که ما نمیتوانیم نسبت به این موضوع بی تفاوت باشیم.

  پنجمین جلسه کارگروه آرد و نان استان صبح امروز با حضور استاندار، معاون امور اقتصادی استاندار، مدیر کل سازمان صنعت معدن و تجارت، فرماندار اهواز و اعضای کارگروه برگزار شد.

انتهای پیام/م

آمادگی برای پرداخت تسهیلات به نانوایان خوزستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.