فردا(یکشنبه) در بیست و ششمین جلسه رسمی شورای شهر تهران همچنان اعضای شورا به انتخاب نمایندگان برای مجامع خارج از شورا می‌پردازند.

جلسات بدون مصوبه شورا ادامه داردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اعضای شورای شهر تهران در بیست و ششمین جلسه علنی شورای شهر که به صورت فوق العاده یکشنبه(12 آذرماه) از ساعت 08:45 تا 11 صبح برگزار می شود، به بررسی موارد و دستورات ذیل می‌پردازند:

ابتدا بعد از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، نطق پیش از دستور توسط الهام فخاری، حجت نظری و شهربانو امانی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران ارائه خواهد شد.

در ادامه شاهد حضور محسن پور سید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به منظور پاسخگویی به سوالات اعضای شورای شهر تهران در حوزه حمل و نقل ترافیک خواهیم بود که مربوط به جلسه قبل و عدم فرصت کافی برای پاسخگوی از طرف وی به اعضا است.

گفتنی است؛ محوریت گزارش پور سید آقایی در هفته گذشته در صحن شورا کلی گویی چالش ها و کمبودهای شهرداری در حوزه مربوطه بود، در حالی که با ابراز گلایه بسیاری از اعضا از وی درخواست شد راه حل و برنامه عملیاتی در خصوص حل معضل ترافیک و توسعه حمل و نقل عمومی ارائه دهد.

باید صبر کرد و دید فردا معاون شهردار تهران دست پر به شورا می آید یا اینکه باز هم با دستان خالی در مقابل اعضای شورا در تالار ساختمان بهشت قرار خواهد گرفت.

بعد از آن دو نفر از اعضای شورا جهت عضویت در شورای سرمایه گذاری شهرداری تهران با توجه به نامه شهردار تهران در مورخ 21 آبان 96 انتخاب می شوند. سپس اعضای شورای شهر یک نماینده از کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا برای عضویت در کمیته اجرایی " آیین نامه اجرایی مصوبه شهر دوستدار کودک" انتخاب می کنند.

پس از انتخاب نمایندگان، اعضای شورای شهر تهران طرح (الزام شهرداری تهران به شناسایی، اندازه گیری و گزارش بدهی‌ها، تعهدات و ذخایر)مربوط به تاریخ 2 مهر 96 و قرائت گزارش کمیسیون اصلی (برنامه و بودجه ) به تاریخ 17 آبان 96 را در دستور کار خود خواهند داشت.

در ادامه قرار است اعضای شورای شهر تهران به بررسی طرح (الزام شهرداری تهران به ارائه برنامه عملیاتی جلوگیری از ورود موتورسیلکت ها به حریم پیاده روها) بپردازند و برای این معضل در پایتخت چاره اندیشی کنند.

در نهایت اعضای شورای شهر تهران به بررسی اعتراض سه مالک پلاک ثبتی به نظریه کمیسیون ماده 7 قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها و قرائت کمیسیون شهرسازی و معماری در همین خصوص و مربوط به تاریخ 20 آبان 96 می پردازند. 

لازم به ذکر است؛ بررسی طرح (الزام شهرداری تهران به ارائه برنامه عملیاتی جلوگیری از ورود موتورسیلکت ها به حریم پیاده روها) در دستور جلسات قبلی هم بود که به دلایل مختلف از جمله اتلاف وقت در جلسات شورا فرصت بررسی به آن نرسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار