اعضای شورای شهر تهران در بیست و چهارمین جلسه علنی شورا به صورت فوق العاده مجمع عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه را به منظور تفویض مجدد بخشی از اختیارات شرکت مذکور به شهردار برگزار می‌کنند.

اولین تفویض اختیار به شهردار جدیدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اعضای شورای شهر تهران در بیست و چهارمین جلسه علنی شورای شهر که به صورت فوق العاده یکشنبه(5 آذرماه) از ساعت 08:45 تا 11 صبح در تالار شورا برگزار می شود، به بررسی موارد و دستورات ذیل می‌پردازند:

ابتدا بعد از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، نطق پیش از دستور توسط سید محمود میرلوحی و علی اعطا اعضای شورای اسلامی شهر تهران ارائه خواهد شد.

در ادامه اعضای شورای شهر تهران به بررسی اعتراض سه مالک پلاک ثبتی به نظریه کمیسیون ماده 7 قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها و قرائت کمیسیون شهرسازی و معماری در همین خصوص و مربوط به تاریخ 20 آبان 96 می پردازند.

سپس اعضای شورا دو کارشناس خبره برای مصوبه «تشکیل ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد شهر تهران » به پیشنهاد کمیسیون فرهنگی و اجتماعی به مورخ 11 آبان 96 انتخاب می کنند. پس از آن اعضای شورای شهر تهران طرح «الزام شهرداری تهران به شناسایی، اندازه گیری و گزارشگری بدهی ها، تعهدات و ذخایر» مربوط به تاریخ 2 آبان 96 و قرائت گزارش کمیسیون اصلی (برنامه بودجه) مورخ 17 آبان 96 را در دستور کار خواهند داشت.

در نهایت، قرار است اعضای شورای شهر تهران به بررسی طرح (الزام شهرداری تهران به ارائه برنامه عملیاتی جلوگیری از ورود موتورسیلکت ها به حریم پیاده روها ) بپردازند و برای این معضل در پایتخت چاره اندیشی کنند.

البته با توجه به روال جلسات در سه ماهه گذشته که معمولا جلسات با تاخیر برگزار شده و برای چگونگی مدیریت جلسه و بحث های تکراری و آئین نامه خوانی اعضا برای آگاهی بخشی به یکدیگر و نطق پیش از دستورشان که برخی مفید و برخی تکراری و یا بی ربط با حوزه مدیریت شهری وقت زیادی صرف می شود و با عنایت به دستورهای این جلسه که در بالا ذکر کردیم، بعید است که اعضای شورا به این بخش از دستور جلسه رسیدگی کنند.

شایان ذکر است؛ بررسی طرح (الزام شهرداری تهران به ارائه برنامه عملیاتی جلوگیری از ورود موتورسیلکت ها به حریم پیاده روها) در دستور جلسه قبلی هم بود که به دلایل مذکور در جلسه بیست و سوم شورا فرصت بررسی به آن نرسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار