معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی از برگزاری جشنواره دانشجویان نمونه این دانشگاه در روز دانشجو خبر داد.

بهره‌برداری از مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علامه طباطبائی در روز دانشجوسلیمی بجستانی معاون فرهنگی دانشگاه علامه در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سرکشی به خوابگاه‌ها و اتاق‌ها، گفتگو با دانشجویان هر سال انجام می‌شود، برای این برنامه گروه‌های متعدد تعریف شده تا از همه خوابگاه‌ها بازدید صورت گیرد. در این بازدیدها اتاق‌هایی که از نظر بهداشتی در هر طبقه نمونه هستند برای برگزاری نشست‌های گروه بازدید کننده انتخاب می‌شوند.

وی ادامه داد: از شنبه 11 آذر تا جمعه 17 آذر برای دانشجویان خوابگاهی برنامه‌های فرهنگی مختلفی مثل اردو و کارگاه داریم، همچنین به برگزاری مسابقات تربیت‌بدنی و اهدای جوایز به برندگان نیز می‌پردازیم.

معاون فرهنگی دانشگاه علامه افزود: امسال جشنواره دانشجویان نمونه دانشگاه را در هفته دانشجو برگزار می‌کنیم، در این جشنواره حدود195 نفر دانشجو ثبت‌نام کردند، از این 195نفر، 28 نفر انتخاب شدند و از این 28 نفر، 3نفر به عنوان دانشجوی نمونه دانشگاه علامه طباطبائی انتخاب شدند. امسال از دانشکده‌ها نیز خواستیم دانشجویان برگزیده خود را معرفی کنند تا به عنوان دانشجویان آن دانشکده از آنها تقدیر شود که حدود 80 نفر هستند.

بجستانی تصریح کرد: به 3 نفر اول که «دانشجویان نمونه دانشگاه» هستند سکه تمام بهار آزادی، به 25 نفر دانشجوی برتر دانشگاه، ربع سکه و به «دانشجویان برگزیده دانشکده‌» لوح تقدیر و تندیس بیست و ششمین جشنواره دانشجویان نمونه تقدیم می‌شود. 

وی یادآورشد: ما وظیفه خود می‌دانیم تا امکانات رفاهی و تحصیلی دانشجویان را برای پرورش فکری و تحصیلی آنان فراهم کنیم، از این رو به تقویت زیرساخت‌ها و امکانات برای رفاه بیشتر دانشجویان پرداختیم. از جمله اقداماتی که به این منظور صورت گرفته ساخت مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علامه طباطبائی با500 متر زیربنا است که در اولین فرصت مراسمی برای افتتاح آن با حضور مجتبی صدیقی، معاون دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان برگزارمی شود.

انتهای پیام/

بهره‌برداری از مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علامه طباطبائی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار