رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طارم از دستگیری یک متخلف به جرم شکار یک راس بز کوهی در شهرستان طارم خبر داد .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛سیدرضا معافی مدنی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طارم گفت : در پی گشت و کنترل محیط بانان شهرستان طارم در منطقه شکار ممنوع خرمنه سر که متوجه تیر اندازی در منطقه شدند بعد از حدود 5  ساعت پیاده روی در دربند پاسارموفق به دستگیری یکی از شکارچیان متخلف شدند.

معافی افزود: دو نفر از متخلفین با توجه به صخره ای و صعب العبوربودن منطقه موفق به فرار شدند باتوجه به اقرار متخلف دستگیر شده نسبت به معرفی دو نفر دیگر هر دو نفر آنها شناسایی و بزودی دستگیر خواهند شد.

وی ادامه داد: از متخلف لاشه یک راس بز کوهی ، همراه تعدادی فشنگ ساچمه ای،دوربین دوچشمی ،چراغ قوه به همراه یک دستگاه بیسیم دستی کشف و ضبط شد.

معافی مدنی با بیان اینکه شکارچی دستگیرشده غیر بومی منطقه می باشند اضافه کرد: پرونده تخلف این متخلفین تشکیل و تحویل مراجع قضایی گردید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست طارم  خاطر نشان کرد : متخلفین هشدارهای ما را جدی گرفته و دست از تهدید گونه های حیات وحش بردارند چرا که در صورت مشاهده تخلف این اداره مطابق قانون با متخلفین بدون هیچ گونه اغماضی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ن

دستگیری متخلف  شکار  در زنجان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.