رئیس دفتر سیاسی جنبش "عمل اسلامی"بحرین گفت: مردم بحرین از اقشار مختلف در صحنه حضور دارند و این انقلاب خاموش نخواهد شد.

وضعیت جسمانی شیخ عیسی قاسم در شرایط مناسبی نیست/ انقلاب مردم بحرین خاموش نمی‌شودراشد الراشد رئیس دفتر سیاسی جنبش "عمل اسلامی" بحرین در گفت‌وگو با خبرنگار تحولات گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت جسمانی شیخ عیسی قاسم، اظهار کرد: خانواده شیخ عیسی قاسم به مردم اطلاع دادند که سلامت و وضعیت جسمانی شیخ در شرایط خطرناکی قرار دارد.

وی با بیان اینکه آل خلیفه اجازه درمان شیخ عیسی قاسم را نمی‌دهد اضافه کرد: دهها پزشک بحرینی برای درمان رهبر شیعیان بحرین اعلام آمادگی کرده‌اند، اما آل خلیفه اجازه درمان و انتقال شیخ عیسی قاسم را به بیمارستان نمی دهد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش "عمل اسلامی" بحرین  تصریح کرد: اطراف منزل رهبر شیعیان بحرین در محاصره کامل قرار دارد، مردم در بحرین برای معاینه و درمان شیخ عیسی قاسم به راهپیمایی پرداختند، اما آل خلیفه اجازه ورود پزشکان به منزل شیخ را نیز نمی‌دهند.

راشدالراشد ضمن اشاره به آمادگی پزشکانی از لندن، کویت و برخی کشورها برای درمان شیخ عیسی قاسم بیان کرد: برای سلامتی شیخ باید دعاکنیم، چراکه ایشان قبلا عمل جراحی قلب نیز داشتند؛ باید گفت که عواقب وخامت حال شیخ عیسی قاسم با آل خلیفه است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش "عمل اسلامی" بحرین درباره سکوت مجامع بین المللی در قبال جنایات آل خلیفه در بحرین اظهار کرد:  از آغاز انقلاب شیعیان بحرین تا امروز صدها نفر دستگیر شده و بسیاری به شهادت رسیده اند اما مجامع بین المللی اجازه خاموش کردن انقلاب ما را به آل خلیفه داده اند.

وی با بیان اینکه آل سعود در سرکوب شیعیان بحرین نقش اساسی دارد تصریح کرد: آل خلیفه مزدورانی از اردن، پاکستان سودان، مصر و بعثیان فراری را برای سرکوب شیعیان و تظاهرکنندگان در بحرین به خدمت گرفته است.

رئیس دفتر جنبش سیاسی"عمل اسلامی" بحرین درباره نقش جنبش های اسلامی در انقلاب مردمی این کشور، اظهار کرد: همه مبارزان بحرینی در یک راستا حرکت کرده‌ایم و اهداف مشترکی داریم؛ در بحرین راست گرایان و هم چپ گرایان هدف مشخصی داشته و مردم و شیعیان بحرینی همیشه در صحنه حضور دارند.

راشد الراشد خاطر نشان کرد: آل خلیفه برای خاموش کردن انقلاب مردم در بحرین دست به اقدامات و جنایت های مختلفی زده است ؛ اما مردم بحرین از اقشار مختلف در صحنه حضور دارند و این انقلاب خاموش نخواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار