مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به حمایت آل سعود از جنایات آل خلیفه گفت: عربستان در بحران بحرین نقش اول را ایفا می‌کند.

مسئولین بحرین از کار غیرانسانی و اسلامی خود دست بردارند/ عربستان در بحران بحرین نقش اول را ایفا می‌کندسردار محمدعلی آسودی مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به وخامت وضعیت جسمانی آیت‌الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین ، اظهار کرد: شیعیان و پیروان آیت‌الله عیسی قاسم نگران وضعیت جسمانی وی هستند؛ مردم بحرین از حق رسیدگی به حال رهبر خود دست برنخواهند داشت.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه بیماری آیت‌الله عیسی قاسم ناشی از حبس خانگی و اجازه ندادن رژیم آل خلیفه برای رسیدگی است، ادامه داد: در صورت ادامه این روند از سوی دولت بحرین مردم فشار خود را افزایش خواهند داد، مسئولین بحرین باید دست از کار غیرانسانی و اسلامی خود برداشته و اجازه ملاقات مردم با رهبر خود و طی روند درمان را بدهند.

وی با اشاره به اینکه اگر دولتمردان بحرین ممانعت‌ها را ادامه دهند و اتفاق ناگواری برای آیت الله عیسی قاسم رخ دهد، واکنش‌های گسترده‌ای به دنبال آن ایجاد خواهد شد، گفت: پیروان رهبر مقاومت بحرین نهضت خود را به لحاظ اجتماعی و فرهنگی در صورت رخداد اتفاقی برای آیت‌الله عیسی قاسم افزایش خواهند داد.

سردار آسودی بیان کرد: اقدامات دولت بحرین به ضرر آنها ختم خواهد شد و عربستان نیز نقش اول را در بحران بحرین ایفا می‌کند، چرا که حامی اصلی کارهای غیرانسانی و اسلامی آل سعود می‌باشد.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه عربستان دولتمردان بحرین را برای چنین اقداماتی تحریک می‌کند، ادامه داد: عربستان پشتیبان و حامی دولت بحرین است.

وی با بیان اینکه امیدواریم مجامع بین‌المللی به خود آیند و فشارهایی را بر عربستان و بحرین اعمال کنند، اظهار کرد: ایران به عنوان یک کشور اسلامی باید ساز و کارهایی را از طریق مجامع بین‌المللی اتخاذ کنند و به دولت بحرین برای رسیدگی به  وضعیت شیخ عیسی قاسم فشار اعمال کند.

انتهای پیام/

عربستان هدایتگر و هدایت‌کننده دولت بحرین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار