رئیس پایانه مرزی شهرستان مهران گفت:کارکنان یگان ویژه همانند سال‌های گذشته خادم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستند و در خدمات رساني به زائران اربعين حسيني عشق و ارادت خود را به سيدالشهدا نشان دادند .

عشق و ارادت به زائران اربعين حسيني در مهران

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ کامران بختیاری در دیدار با محمد علیزمانی فرمانده یگان ویژه استان ایلام گفت : خدمت به زائر امام حسین(ع) توفیق کم نظیری که جایگزین ندارد خصوصا در ایام اربعین ، یگان ویژه با تمام توان به زائرین امام حسین(ع) خدمت کردند که به‌عنوان یک توفیق الهی، ذخیره سعادت دنیا و آخرت است.

وی با اشاره به حضور قدرتمند یگان‌های ویژه ناجادر خدمات رسانی به زائرین حسینی در اربعین سالار شهیدان افزود: خدمت به زائران سید الشهداء(ع) یک حرکت جهادی به تمام معنا و با عشق به اباعبدالله (ع) صورت گرفت که از تمام کارکنان یگان ویژه در بخش‌های مختلف که به زائرین خدمات‌رسانی کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

رئیس پایانه مرزی شهرستان مهران با اشاره به اقتدار و صلابت یگان ویژه در کنترل زائران در مرز مهران افزود : کارکنان یگان ویژه قاطعانه با اقدامات کنترلی متعدد ، اجازه خروج بدون مدارک قانونی را به کسی ندادند که به حمدالله تردد زائران به صورت روان و منظم صورت گرفت.

در ادامه این دیدار فرمانده یگان ویژه استان ایلام با تقدیر و تشکر از همکاری خوب پایانه مرزی بایگان ویژه گفت: تمام تلاش فرماندهان و کارکنان دریگان ویژه این بود که بتوانند به بهترین نحو ممکن امنیت و تسهیل در امرتردداز زوار سید و سالار شهیدان آسان کنند.

محمدعلیزمانی با بیان اینکه کارکنان یگان ویژه خدمت به زائران امام حسین علیه السلام را مایه سرافرازی خود می‌دانند، بیان کرد: سبقت کارکنان یگان ویژه در خدمت به زائران مصداق آیه شریفه «فستقبوا الخیرات» است که مایه سرافرازی و عزت است.

 

 

انتهای پیام/ه

 

خدمت رسانی به زائران اربعین در مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.