آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: وحدت میان مسلمانان در شرایط کنونی ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه  اراک گفت: وحدت میان مسلمانان در شرایط کنونی ضروری است و جهان اسلام باید یکپارچگی و مبارزه با استکبار را ادامه دهند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: وحدت یعنی یکدلی و انسجام در مقابل روزگویان و مسلمانان باید با هوشیاری در مقابل توطئه‌های دشمنان بایستند و موجب عزت و امنیت جهان اسلام شوند.

امام جمعه اراک اضافه کرد: انگلیسی‌ها از دیرباز با سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن قصد غارت اموال مسلمین و ایجاد تنش در بین آن‌ها را دارند، ولی ملت ما به برکت رهنمود‌های رهبری بیدار است و هوشیارانه با این توطئه‌ها مقابله می‌کند.

وی جریان آل سعودرا جریان خبیث دانست که با همکاری آمریکا، انگلیس و اسرائیل در منطقه فتنه ایجاد می‌کنندوادامه داد: به فضل خداوند شر آن‌ها در منطقه از بین خواهد رفت.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس بیان کرد: آیت الله مدرس الگوی بسیار مناسبی برای روحانیت و مجلس بود و مجلس شورای اسلامی باید در شرایط کنونی موضوع اشتغال و اقتصاد کشور را بیشتر مدنظر قرار دهد و باید ضمن حفظ اشتغال موجود برای افزایش نرخ اشتغال در کشور و کاهش بیکاری برنامه ریزی اصولی صورت گیرد.

انتهای پیام / ج


سخنان آیت الله دری در دو مین نماز جمعه آذرماه ۹۶

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.