آیت الله دری نجف آبادی در جمع علما و روحانیون استان مرکزی گفت: پیروزی برداعش جز در سایه رهبری میسر نمی‌شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  آیت الله دری نجف آبادی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ونماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در همایش وقف و روحانیون که با حضور علما و روحانیون استان مرکزی برگزار شدگفت: پیروزی برداعش جز در سایه رهبری میسر نمی‌شد.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در برابر داعش افزود: با شجاعت و دلاور مردی‌های سردارسلیمانی و همچنین مدافعان حرم حکومت داعش به پایان رسید واین پیروزی جز در سایه رهبری و هدایت رهبر فرزانه ایران میسر نبود.

وی اجرای امینانه نیات واقفین، احیاء و شناسایی موقوفات و ثبت وقف‌های جدید در بین اقشار مختلف مردم را از جمله رسالت‌های بزرگ و مهم اداره اوقاف و امور خیریه دانست.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: کار‌های مربوط به امور خیریه و وقف باید از طرف روحانیون و پرسنل این اداره با دقت و نظارت بیشتری صورت گیرد برای اینکه کوچکترین اشتباه در این امر موجب بی اعتمادی مردم می‌شود.

سلطانی سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه استان مرکزی هم تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف را از وظایف روحانیون عنوان کرد وگفت: طلاب و روحانیون به عنوان مبلغان مکتب اسلام باید در زمینه ترویج سنت حسنه وقف تلاش جدی داشته باشند.

همایش وقف و روحانیون با حضور علما و روحانیون استان مرکزی همزمان با هفتمین روز از دهه وقف برگزار شد.

انتهای پیام / ج

سخنان آیت الله دری درجمع روحانیون استان مرکزی درباره داعش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.