امام جمعه موقت دیر:

آمارهای مسئولان واقعی و متناسب با شرایط زندگی مردم باشد

امام جمعه موقت دیر گفت: آمار دادن برای شفاف سازی و امیدوار کردن مردم خوب است اما این آمارها باید با زندگی مردم تناسب داشته باشد چرا که مشکلات مردم فراوان است.

آمارهای مسئولان واقعی و متناسب با شرایط زندگی مردم باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام ابراهیم بحرانی در خطبه های نمازجمعه این هفته بندر دیر با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت اظهار داشت: سیره و روش پیامبر اسلام بر وحدت و تلاش برای همگرایی امت اسلام بوده است.

وی بیان کرد: امروز جهان تشنه آموزه های حضرت محمد(ص) و شریعت ناب محمدی و سیره و منطق و اخلاق و عدالت نبوی است.

امام جمعه موقت بندر دیر افزود: امروز شیعه و سنی باید با وحدت و یک‌صدا در مقابل دشمن مشترک خود یعنی استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و اسرائیل بایستند.

بحرانی با اشاره به ارائه گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه دولت از زبان رئیس جمهور عنوان کرد: آمار دادن برای شفاف سازی و امیدوار کردن مردم خوب است اما این آمارها باید با زندگی مردم تناسب داشته باشد چرا که مشکلات مردم فراوان است.

نمایندگان دنبال مسائل کلیدی باشند

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس بجای پرداختن به حواشی مسائل کلیدی کشور را دنبال کنند و آنها را اولویت بندی کنند و مواضع مردم را صریح بیان کنند و در مقابل دشمنان نیز روحیه انقلابی داشته باشند.

خطیب جمعه دیر  با بیان اینکه برداشت غربی ها از واژه تروریسم با  ما فرق دارد، گفت: مجلس باید در مقابل لایحه الحاق دولت ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم بسیار هوشمندانه عمل کند و نشود ما با دست خودمان کاری کنیم که دشمن نکرده است.

بحرانی ادامه داد: متأسفانه برخی این روزها در سایت‌ها از مذاکره درباره مسائل موشکی و دفاعی صحبت می‌کنند که باید بدانند موضع نظام و رهبری و مردم در این رابطه شفاف است و توان موشکی ما خط قرمز ماست.

۱۳ آذر روز شهرستان دیر

وی با اشاره به روز شهرستان دیر تصریح کرد: سیزدهم آذرماه یاد آور حماسه آفرینی مردم شهرستان دیر و شرکت در راهپیمایی صد رژیم ستم شاهی است که در این روز شهیدان احمد حیدری و سمنبر عالبیپور را تقدیم انقلاب کردند.

امام جمعه موقت دیر درباره روز دانشجو اظهار کرد: در این روز دانشجویان ما به میدان آمدند و شعار مرگ بر آمریکا سردادند  و امروز نیز دانشجویان همچون شهدای ۱۶ آذر در مقابل توطئه های دشمنان هوشیار و در صحنه باشند.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب جسمانی رهبری شیعیان بحرین یاد آور شد: رژیم خبیث آل حلیفه اجازه درمان و انتقال شیخ عیسی قاسم به بیمارستان را هم نمی دهد که نشان از اوج سنگ دلی این رژیم فاسق است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.