امام جمعه بوشهر:

نابودی داعش از اقتدار نیروهای مسلح ایران نشأت می‌گیرد

امام جمعه بوشهر گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان چنان اقتداری دارند که مرزها و کشورهای دوست از آن بهره‌مند هستند و نابودی داعش بر گرفته از آن است.

اقتدار نیروهای مسلح و داشتن قدرت دفاعی بالا مایه افتخار کشور استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در آئین صبحگاه مشترک به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی اظهار داشت: یکی از عوامل اقتدار و امنیت هر کشور مربوط به قوای مسلح آن کشور است.

وی به اقتدار و توانمندی بالای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: برخورداری از تجهیزات و امکانات و زیرساخت‌های دفاعی و نظامی و داشتن نیروی انسانی توانمند با تکیه بر ایمان، اخلاص و شجاعت از جمله نکات برجسته نیروهای مسلح کشور است.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با داشتن نیروی مسلح توانمند و مقتدر و پشتیبانی ملت اجازه عرض اندام را به دشمن نمی‌دهد و دشمن فکر حمله به این کشور را هم نمی‌تواند کند.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح ما با اقتدار و عزت‌مندی حافظ مرزهای گسترده کشور هستند و علاوه بر مرزهای کشور، کشورهای منطقه نیز از صلابت و اقتدار نیروهای مسلح ما بهره‌مند هستند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح ما باید در همه عرصه‌ها دارای توانمندی و اقتدار باشند، تصریح کرد: در عرصه بین‌المللی از جمله عرصه دریاها باید دارای اقتدار کامل باشیم.

وی با اشاره به اینکه با اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی و همراهی کشورهای همسایه شاهد نابودی داعش هستیم، بیان کرد: نقش اتحاد و همدلی مسلمانان در شکست داعش برجسته بود.

در این مراسم یگان‌های نمونه نیروی مسلح مستقر در بوشهر رژه رفتند و توان عملیاتی خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/پ

اقتدار نیروهای مسلح و داشتن قدرت دفاعی بالا مایه افتخار کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.