نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به مساله زلزله زندگان استان کرمانشاه و سرپل ذهاب اشاره کرد و گفت: انشاالله این کمک ها و تلاش ها باید استمرار یابد تا این افراد بتوانند در خانه ای که مناسب آنها است، زندگی خود را استمرار بخشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،   آیت الله سید یحیی جعفری در شورای اداری استان کرمان که به مناسبت تجلیل از مقام وی برگزار شده بود، گفت: پیامبر اکرم (ص) در روایتی فرموده‌اند «بهترین شما کسانی هستند که اخلاق آنها نیکوتر باشد و ایشان همچنین فرموده اند «کسی که بدون تخصص و علم کاری را انجام دهد، مفسده کار وی از مصلحت آن بیشتر خواهد بود«.
وی از استاندار کرمان و معاونان وی تقدیر کرد و ادامه داد: به اندازه ای که توان داشته ام و توانسته ام راه صحیح را انتخاب کرده ام و در خدمت همه مسئولان استان بوده‌ام.
نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: از این همه بزرگواری و آقایی مسئولان استان کرمان نمی توانم تشکر کنم که حق مطلب ادا شود زیرا خود را در خور این همه تقدیر و بزرگواری نمی دانم.
آیت الله جعفری به روایتی از پیامبر اکرم (ص) اشاره و بیان کرد: ایشان فرموده اند فضیلت کسب دانش و علم، زیادتر از بندگی و عبادت خداوند متعال است.
وی تصریح کرد: آخرین پیامبر الهی همچنین فرموده اند بهترین مردم کسی است که مردم از دست و زبان او در امان باشند.

انتهای پیام/ی

تجلیل از نماینده ولی فقیه در کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار