معاون نظارت و ارزشیابی مکتبی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: خداوند به عبادت انسان‌ها نیازی ندارد بلکه عبادت برای ساخته شدن خود انسان است و باعث آب دیده شدن و پختگی او می‌شود.

عبادت برای ساخته شدن و پختگی انسان استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین غلام حیدر حیدری در جمع کارکنان انتظامی استان، گفت: پیامبر اسلام (ص) مبعوث شدند تا مخلوقات و انسان‌ها با اخلاق حسنه زندگی کنند و بار‌ها بر عبادت، خدا پرستی و توجه به خانواده تاکید داشتند.


معاون نظارت و ارزشیابی مکتبی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به حدیث پیامبر گرامی اسلام که فرمودند؛ در اوج قدرت هم که هستی نباید خداوند را از یاد برد، اظهار داشت: ما انسان‌ها به این موضوع توجه نداریم که خداوند به ما قدرت و مقام داده، ولی با کوچکترین پیشامد همه آنچه را که داشته ایم از دست می‌دهیم پس نباید به خودمان مغرور شویم.


وی با تاکید به اینکه انسان تا زمانی که جوان است نباید گناه کند و زمانی که پیر شود فایده‌ای ندارد، افزود: خداوند به عبادت انسان‌ها نیازی ندارد بلکه عبادت برای ساخته شدن خود انسان است و باعث آب دیده شدن و پختگی او می‌شود.


حجت الاسلام حیدری با اشاره به اینکه مرگ برای انسان حق است و زمان آن معلوم نیست، تصریح کرد: انسان قبل از اینکه از دنیا برود و در آخرت به حسابش برسند بهتر است خودش به حساب اعمال خود رسیدگی کند تا حسرت آنچه را که از دست داده نخورد.


حجت الاسلام و المسلمین غلام حیدر حیدری در ادامه بیان داشت: ما انسان‌ها هر چند وقت یک بار نیاز به سیم بانی داریم یعنی اینکه بررسی کنیم آیا ارتباط ما با خدا قطع شده است یا نه و هر جا که نیاز به اصلاح دارد آن را قبل از مرگ برطرف کنیم.


معاون نظارت و ارزشیابی مکتبی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پایان گفت: هر آنچه که در این دنیا در اختیار انسان است امانت است و باید امانت داری، صحیح العمل و با ایمان باشیم و راه سعادت و کمال خود را با گناه آلوده نکنیم.

انتهای پیام/گ

عبادت برای ساخته شدن انسانهاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار