فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: زمانی که اعتماد مردم به پليس و مشارکت عمومی در برقراری و حفظ امنيت افزايش يابد، نشان از احساس امنيت در جامعه دارد.

اعتماد مردم وامنیت رابطه متقابل دارندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار بنی اسدی فر در جمع فرماندهان و رؤسای کلانتری شهر کرمان، رعايت حقوق شهروندی در ماموريت های پلیس، برخورد و تعامل مناسب با مردم در چارچوب قانون و فرامين مقام معظم فرماندهی كل قوا را مورد تاكيد قرار داد و بالا بردن اطلاعات و آگاهی، استفاده از تجهيزات مناسب و بر اساس تكنولوژی های روز را اساس اقتدار پليس دانست.

وی افزود: رفتار شايسته ماموران انتظامی، اعتماد مردم به پليس را افزايش می دهد و اقتدار پليس در سايه تعالی رفتار کارکنان، تحقق پيدا می کند.

این مقام انتظامی استان، ارتقاء کيفی منزلت اجتماعی پليس را در سايه خدمت به مردم دانست و افزود: غلبه بر نفس از سوی ماموران انتظامی باعث کسب عزت می شود و در سايه همين خدمت صادقانه است که خداوند به انسان عزت می دهد و کسب اين عزت از توفقيات الهی است.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصريح کرد: برنامه ريزی منظم و هدفمند، مهمترين ابزار بهبود خدمت رسانی به شهروندان است، که این مهم در دستور کار ویژه پلیس کرمان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ح

اعتماد مردم به پلیس خیلی بالا است

برچسب ها: امنیت ، اخبارکرمان ، نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار