قرار است فهرست ورودی و خروجی بازیکنان تیم فولاد خوزستان پس از دیدار با تراکتورسازی مشخص شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال فولاد خوزستان که با هدایت سید اکبر پور موسوی با کسب 23 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد، تلاش می کند تا با ادامه همین روند بتواند در لیگ برتر، سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند.

فولاد خوزستان در چارچوب هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر به مصاف سپیدرود رشت می رود و بر همین اساس، پورموسوی برای قدرتمند کردن تیمش در نیم فصل، قرار است چندبازیکن جدید جذب و همچنین برخی از بازیکنان را از فهرستش خارج کند.

فولادی ها باید در 2 هفته پیاپی با سپیدرود و تراکتورسازی مسابقه دهند و پس از آن راهی استراحت نیم فصل شوند.

بر همین اساس فرشاد بختیاری زاده، مربی تیم فولاد  خوزستان گفت: قرار است کادرفنی پس از دیدار با تراکتورسازی تشکیل جلسه دهند و درباره فهرست ورودی و خروجی تصمیم بگیرند. در حال حاضر با هیچ بازیکنی صحبت نکردیم و پس از دیدار با تراکتور تصمیم می گیریم.

او افزود: متاسفانه برخی ها اظهار کردند ما با بیت سعید وارد مذاکره شدیم اما همچین موضوعی صحت ندارد و درباره جذب بازیکنان پس از دیدار با تراکتور تصمیم می گیریم.

گفتنی است، تیم فوتبال فولاد خوزستان که با هدایت سید اکبر پور موسوی با کسب 23 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام/

جذب بازیکن جدید فولادی ها پس از دیدار با تراکتورسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار